Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya

18 March 2012

Semalam aku berkesempatan makan di Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya yang baru di buka di rumah kedai sebaris dengan bank rakyat putra heights, ala yg dekat dengan restoran mamak anwar maju tuh.
Lokasi Restoran Garden Heights ni sebaris dengan bank rakyat putra heights tetapi di hujung yang sebelah lagi. Terbelit-belit ayat aku nih, harap boleh le faham kan. Temanya Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya ni hijau dan putih,ala ala taman omputih, iya ke? Aku pun tak tahu le kan.
Masuk bab makanan plak, pagi sampai mlm, 24jam katanya boss  Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya ni. Utk lunch hour, nasi campur bermacam-macam lauk, katanya lebih best dr restoran haji Hassan, iya ke? Aku tak penah try lagi lunch kat Restoran  Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya ni tapi kat restoran haji Hassan selalu gak le pekena ayam kampong kurus kering tu kan..ahaha.. jangan mare haji hasan.
Di Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya ni ada gak goreng2, tomyam,, sup, sate separuh masak ( sate kena bakar lama skit bang ooi ) dan beraneka jenis air yg pelik2 ( bagi aku le ) selain air biasa macam the o ais tu.
Mana2 geng putra heights yg belum try, boleh le ke Restoran Garden Heights Di Putra Heights Subang Jaya ni yang di buka 24jam!
Kepada owner Restoran Garden Heights, boleh le lepas ni banja aku minum air di atas promosi percuma yang aku bagi ni…hehe

No comments:

Post a Comment

 

Baru@Bukit Raja

Search This Blog